תוספי סידן קשורה להתקפי לב: מחקר (AFP)

על ידי lowes1 על 30 יולי 2010

תוספי סידן רגילות שצולמו על ידי זקנים לחיזוק העצמות עלול להגביר את הסיכון להתקפי לב, כך עולה ממחקר שפורסם ביום שישי. הממצאים, שפורסמו ב British Medical Journal, עולה כי תפקידו של הסידן לטיפול באוסטיאופורוזיס יש לשקול מחדש, אמרו החוקרים. (BMJ) AFP - תוספי סידן רגילות שצולמו על ידי קשישים לחיזוק העצמות עלול להגביר את הסיכון להתקפי לב, כך עולה ממחקר שפורסם ביום שישי.


צפה בהודעה מלאה על יאהו חדשות: בריאות חדשות

English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagJapanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flag
Bulgarian flagCzech flagCroatian flagDanish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRomanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flagFilipino flagHebrew flagIndonesian flag
Latvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flagUkrainian flagVietnamese flagAlbanian flagEstonian flagGalician flagMaltese flagThai flagTurkish flagHungarian flag
Belarus flagIrish flagIcelandic flagMacedonian flagMalay flagPersian flag        
  • קטגוריות

  • הודעות אחרונות

  • RSS KnowYourMeds.org

  • RSS לא ידוע Feed

  • RSS היפוך אלצהיימר

  • RSS בדיקת HPV DNA